V PDF priročniku, ki ga najdeš spodaj, boš spoznal/a zakulisje email marketinga; se naučil/a upravljati z bazo; izvedel/a, kako pisati besedila, ki vedno vžgejo; in dobil/a ideje za grajenje močne ter odzivne baze bralcev.

Dostop do vodiča

Lično oblikovan priročnik v PDF obliki se razteza na 75 straneh in vsebuje teorijo, praktične primere in dodatne ideje. Po nakupu dobiš dostop do spletne učilnice, kjer te priročnik že čaka - preneseš si ga lahko na računalnik ali pa bereš direktno v učilnici.

KAZALO VSEBINE

  • IZ ZAKULISJA E-NOVIČK:
    Miti in resnice email marketinga
    Namen in moč e-novičk
    Kako graditi odnos z bralci?

  • MARKETINŠKO RAZUMEVANJE EMAIL MARKETINGA
    Globalna statistika & zanimivosti
    Terminologija email marketinga
    Razmerje med vsebino in prodajo
    Načini & ideje za grajenje baze
    Prodajni lijak v bazi z dvema živima primeroma

  • TRIKI OMAMNEGA PISANJA
    Personalizacija besedil
    Ustvari plan tematik in vsebine mailov
    Kje najti ideje za pisanje e-novičk?
    Formula email naslovov, ki delujejo + primeri

  • TEHNIČNE USMERITVE
    Segmentacije in avtomatizacije + primeri
    Broadcast kampanje
    Ponudniki / platforme

Zakaj vodič?

Kaj je resnični namen e-novičk? Zakaj bi jih nekdo sploh prebiral? In kakšna je njihova moč? To so vprašanja, ki se jih sprašuješ upravičeno.


Da bi razumel/a namen in pomen e-novičk, moraš za trenutek odložiti vlogo ustvarjalca ali podjetja ter se preobuti v čevlje bralca oziroma uporabnika. Zakaj bereš novičke nekoga? Kaj v njih iščeš? Zakaj ostajaš prijavljen/a v bazo? Kaj te prepriča? V tvojem odgovoru se skriva tudi resničen namen e-novičk.


To so temeljni vzgibi, zaradi katerih prebiramo maile ljudi in podjetij, ki primarno niso naši prijatelji ali poslovni partnerji:

  • Navdih. Ta je v moji bazi kar pogost. Ni redkost, da dobim odgovore bralcev, da sploh ne delajo v marketingu, a da v mojih zapisih najdejo toliko navdiha in dodane vrednosti, da jih z veseljem berejo še naprej. Navdihuješ lahko z osebnimi razmisleki, članki, intervjuji, pa še in še.

  • Izobraževanje. Nekatere novičke beremo, ker se iz njih kaj novega naučimo. Nas opolnomočijo in opogumijo. Nam olajšajo življenje, ker nam informacij ni treba iskati na 100 koncih in krajih.

  • Informiranje. Res je, so tudi tisti, ki nas tedensko informirajo o stvareh, ki nas zanimajo. Eden takih je zame na primer PZS (Planinska zveza Slovenije), ki me teden za tednom obvešča o aktualnih razmerah v gorah. Tudi informacije podjetij, pri katerih redno kupujem (živjo, Kibuba) mi pridejo prav - da vem, kdaj se odpraviti po kateri artikel. Ali pa informacije o prihajajočih razstavah v galeriji.

  • Zabava. Ta je sicer bolj v domeni družbenih omrežij, a tudi kakšne zabavne e-novičke radi preberemo. Take, da nam polepšajo dan, ki nas nasmejijo in ki niso pretežke - sploh na kakšen turoben ponedeljek.


Vse to je namen e-novičk. Štiri sestavine zgoraj niso ločene ena od druge. Vsak mail je lahko sestavljen iz več elementov. Bolj, kot se približuješ pripovednemu tonu (torej zgodbariš, namesto skopariš s pisanjem), lažje bo vsak tvoj mail naraven preplet vseh štirih.



V vodiču po email marketingu spoznaš moč e-novičk in dobiš konkretne korake, kako jo uporabiti sebi v prid.


Dostop do vodiča

Lično oblikovan priročnik v PDF obliki se razteza na 75 straneh in vsebuje teorijo, praktične primere in dodatne ideje. Po nakupu dobiš dostop do spletne učilnice, kjer te priročnik že čaka - preneseš si ga lahko na računalnik ali pa bereš direktno v učilnici.

Plačilo po predračunu

Preberi navodilca & pošlji mail na [email protected]

Ob kliku na spodnji gumb se ti odpre mail, v katerem pošlješ naročilo za plačilo po predračunu. Po prejetem mailu, ti v odgovoru pošljem predračun. Ko ga poravnaš, ti uredim dostop do spletne učilnice in te o tem tudi obvestim.

Prosim, da v mailu napišeš sledeče: svoje ime in priimek ter e-mail naslov. Če želiš račun na podjetje, dopiši še podatke podjetja. Obvezno dopiši še, kateri produkt želiš kupiti in ali želiš obročno plačilo ali v enkratnem znesku.

Za dodatna vprašanja sem ti na voljo na [email protected]