VODIČ: e-novičke od A do Ž!
Praktičen vodič po email marketingu: ideje za segmentacijo, tehnično uporabo, prodajni kanal in triki pisanja udarnih e-novičk
V PDF priročniku, ki ga najdeš spodaj, boš spoznal/a zakulisje email marketinga; se naučil/a upravljati z bazo; izvedel/a, kako pisati besedila, ki vedno vžgejo; in dobil/a ideje za grajenje močne ter odzivne baze bralcev.
Lično oblikovan priročnik v PDF obliki se razteza na 75 straneh in vsebuje teorijo, praktične primere in dodatne ideje. Po nakupu dobiš dostop do spletne učilnice, kjer te priročnik že čaka - preneseš si ga lahko na računalnik ali pa bereš direktno v učilnici.
IZ ZAKULISJA E-NOVIČK:
Miti in resnice email marketinga
Namen in moč e-novičk
Kako graditi odnos z bralci?
MARKETINŠKO RAZUMEVANJE EMAIL MARKETINGA
Globalna statistika & zanimivosti
Terminologija email marketinga
Razmerje med vsebino in prodajo
Načini & ideje za grajenje baze
Prodajni lijak v bazi z dvema živima primeroma
TRIKI OMAMNEGA PISANJA
Personalizacija besedil
Ustvari plan tematik in vsebine mailov
Kje najti ideje za pisanje e-novičk?
Formula email naslovov, ki delujejo + primeri
TEHNIČNE USMERITVE
Segmentacije in avtomatizacije + primeri
Broadcast kampanje
Ponudniki / platforme
Kaj je resnični namen e-novičk? Zakaj bi jih nekdo sploh prebiral? In kakšna je njihova moč? To so vprašanja, ki se jih sprašuješ upravičeno.
Da bi razumel/a namen in pomen e-novičk, moraš za trenutek odložiti vlogo ustvarjalca ali podjetja ter se preobuti v čevlje bralca oziroma uporabnika. Zakaj bereš novičke nekoga? Kaj v njih iščeš? Zakaj ostajaš prijavljen/a v bazo? Kaj te prepriča? V tvojem odgovoru se skriva tudi resničen namen e-novičk.
To so temeljni vzgibi, zaradi katerih prebiramo maile ljudi in podjetij, ki primarno niso naši prijatelji ali poslovni partnerji:
Navdih. Ta je v moji bazi kar pogost. Ni redkost, da dobim odgovore bralcev, da sploh ne delajo v marketingu, a da v mojih zapisih najdejo toliko navdiha in dodane vrednosti, da jih z veseljem berejo še naprej. Navdihuješ lahko z osebnimi razmisleki, članki, intervjuji, pa še in še.
Izobraževanje. Nekatere novičke beremo, ker se iz njih kaj novega naučimo. Nas opolnomočijo in opogumijo. Nam olajšajo življenje, ker nam informacij ni treba iskati na 100 koncih in krajih.
Informiranje. Res je, so tudi tisti, ki nas tedensko informirajo o stvareh, ki nas zanimajo. Eden takih je zame na primer PZS (Planinska zveza Slovenije), ki me teden za tednom obvešča o aktualnih razmerah v gorah. Tudi informacije podjetij, pri katerih redno kupujem (živjo, Kibuba) mi pridejo prav - da vem, kdaj se odpraviti po kateri artikel. Ali pa informacije o prihajajočih razstavah v galeriji.
Zabava. Ta je sicer bolj v domeni družbenih omrežij, a tudi kakšne zabavne e-novičke radi preberemo. Take, da nam polepšajo dan, ki nas nasmejijo in ki niso pretežke - sploh na kakšen turoben ponedeljek.
Vse to je namen e-novičk. Štiri sestavine zgoraj niso ločene ena od druge. Vsak mail je lahko sestavljen iz več elementov. Bolj, kot se približuješ pripovednemu tonu (torej zgodbariš, namesto skopariš s pisanjem), lažje bo vsak tvoj mail naraven preplet vseh štirih.
V vodiču po email marketingu spoznaš moč e-novičk in dobiš konkretne korake, kako jo uporabiti sebi v prid.
Lično oblikovan priročnik v PDF obliki se razteza na 75 straneh in vsebuje teorijo, praktične primere in dodatne ideje. Po nakupu dobiš dostop do spletne učilnice, kjer te priročnik že čaka - preneseš si ga lahko na računalnik ali pa bereš direktno v učilnici.
Preberi navodilca & pošlji mail na [email protected]