Popolna preobrazba = spletka desetka!
Spletni program, ki bo tvoje tekste naredil slastne, za na kruh namazat! Tej mali šoli pisanja besedil za tvojo spletno prezenco je dodan tudi posnetek delavnice, ki je potekala z udeleženci.
#1 Uvod & navodila
#2 Brainstorm
#3 Raziskava
#4 Tvoj veliki "zakaj"
#5 Spoznaj svojega bralca
#6 Ideje za zavihke
#7 Wireframe besedil
#8 Besedilni moodboard
#9 Energija spletne strani
#10 Fokus pokus
#11 Peščena ura prodaje
#12 Osnutki besedil
#13 Naslovi
#14 Pripovedovanje zgodbe
#15 Slasten besedni izbor
#16 Metafore & frazemi
#17 Vaje za kreativno pisanje
#18 Produktna stran
#19 Zgodba "o meni"
#20 Blog zapisi
#21 Kontaktna stran
#22 Lead magnet
#23 Prodajna (predstavitvena) stran
#24 Vstopna domača stran
#25 Variacije tekstov
#26 Brez šlamparije
#27 Odklop od sveta
#28 Izbor vizualnih elementov
#29 Motivacijska brca v rit
#30 Stopi v svet (lansiranje)
Raziskava od A do Ž za vrhunsko prodajno stran
Stran “o meni”, ob kateri se bodo bralcem cedile sline
Vse, kar moraš vedeti, preden začneš pisati poslovni blog
Zapiši tekste na domači strani kot profesionalec
Kratki, a sladki teksti so za umret dobri
10 tipov besed, ki zbujajo pozornost & prodajajo (besede moči)
Plonk listek: 18 točk za pisanje dolgih tekstov
Pet načinov za kreiranje novih idej, ko je pred teboj prazen list papirja
UVOD
Storija weddings
Zebra Patisseries
Otobody
Tania Mendillo
Sanjaj velike sanje
HomeOgarden
3 skrivnosti uspešnega prodajanja z besedami
Kratke misli vzpodbude, navdiha & smeha
Intervju z Matejo Delakordo, profesionalno pisko vsebine
Izberi ton govora za prepričljivo prodajno stran
SOS: pisanje tekstov za spletko
Posnetek delavnice
Če želiš naročilce oddati s plačilom po predračunu, preberi navodila
Vse znanje, ki ti ga predajam, je celostno in zimzeleno. Tako se boš k istim vajam in teoriji lahko vračal/a tudi naslednje leto ali čez 3 leta! Ko pogledaš s te perspektive, vidiš, da se ti veliko bolj splača čas, energijo in denar vlagati v stvari, ki preverjeno delujejo dalj časa, ne zgolj nekaj mesecev.
Menim, da rek, da dobro poznaj pravila, da jih boš lahko učinkovito kršil/a, drži kot pribit! Če ti praksa še vedno dela težave, to zgolj pomeni, da temelji tvojega znanja niso dovolj trdni, da bi na njih lahko gradil/a. Program, ki je pred teboj, pa je zastavljen tako, da te korak za korakom vodi k razumevanju celotnega procesa in strukture pisanja besedil.
Lahko poskusiš. Pri meni se na primer pisanje tekstov za celotno spletko začne nekje od 4Ker dalje. Pri drugih tekstopiscih so cene seveda različne. A močno dvomim, da boš za manj kot 1Keur dobil/a kolikor toliko zgledno napisana besedila.
Odvisno od tega, kako podrobno se boš vanj poglobil/a. Predlagam ti, da si zanj vzameš vsaj teden dni časa in ga počasi "prežvečiš". Najboljše rezultate boš dosegal/a, če boš sveže znanje sproti spravljal/a v prakso. Zagotovo pa ti bo program prihranil ogromno časa, saj za tisoče informacijami, triki in nasveti ne boš več brskal/a po neskončnih zadetkih v googleu.
Absolutno! To je tudi namen celotnega programa - da te nauči pisati vsebino lahkotno. Ker čas je v poslu gotovo najbolj dragocen vir.
Rezultati so vedno posledica dela. Predvsem skrbno načrtovanega dela. Če boš upošteval/a vsaj 25% vsega, česar se boš v programu naučil/a, boš zagotovo opazil/a izboljšanje rezultatov. Razmisli, kaj se šele lahko zgodi, če v prakso pretopiš vse na novo pridobljeno znanje!
Če si prebral/a celotno besedilo na tej strani, potem zagotovo veš, ali je program primeren zate ali ne. Težko si predstavljam, da bi bilo to znanje nekoristno komurkoli, ki svoj posel predstavlja na spletu, ali pa je kakorkoli drugače vpet v ustvarjanje vsebine.
Ne, nikakor! Po nakupu prejmeš dostop do spletne učilnice (uporabniško ime in geslo), kjer te že čaka celotna vsebina. K njej se lahko vračaš po mili volji, program pa ostane tvoj za vedno!
Če si boš vzel/a vsaj 1 mesec časa, prebral/a vse zapise, predelal/a 30-dnevni izziv, pogledal/a vse videe in rešil/a vse vaje, pa potem ugotovil/a, da ti program še vedno ni všeč, mi piši. Ponujam ti namreč garancijo na zadovoljstvo. V vsakem primeru sem ti na voljo za usmeritve, če bi tekom učenj/a imela kakšne težave. Če pa boš naknadno ugotovil/a, da res ne razumeš vsebine, ti pridem nasproti z rešitvijo. Fair enough, right? :)
V spletni učilnici najdeš poglavja vsebine, znotraj katerih so lekcije. Vsebina je v različnih formatih (odvisno od lekcije). Nate že čakajo zapisi, video posnetki, PDF priročniki, intervjuji, vprašalniki in še in še.
Vse kar potrebuješ, je dostop do interneta. Do učilnice lahko dostopaš s katerekoli pametne naprave (telefon, tablica, računalnik).
Vaje ti predlagam, da rešuješ sproti. Vaje so interaktivne - s klikom na odprta polja lahko rešuješ vaje direktno v dokumentih. Ostale vaje pa rešuješ po svoje - lahko si odpreš ločen dokument, si odgovore zapisuješ v zvezek, se o vajah posvetuješ z ekipo, … Meja ni! :)
Nič zato! Vseeno je ali se lotevaš prenove ali pisanja od začetka - principi ostajajo enaki in jih lahko uporabiš v vsakem primeru.
Plačaš lahko preko PayPala, s kartico (vmesnik Stripe) ali po predračunu. Imaš tudi možnost plačila na obroke.
Seveda. Piši mi na [email protected] in z veseljem ti odgovorim.
““Občasno objavljanje vsebin na socialnih omrežij je prava nočna mora. No, vsaj moja. Kaj naj danes objavim?, bo to v redu?, je to skladno s prejšnjimi objavami?, je mojim sledilcem/strankam to všeč? - s takimi vprašanji sem se spopadala, preden sem prebrala nov produkt, "Know-how" za vsebinski marketing. Orodja, ki ji je Živa delila z nami, so mi v dodatno pomoč in kot vodila za lažje ter kvalitetnejše kreiranje vsebin. So jasno in strukturirano zapisana, podkrepljena s primeri in Živinimi izkušnjami. Živa nam je ponudila še en zelo uporaben produkt, ki mi bo vodilo in priročnik, da bo blagovna znamka, ki jo upravljam "kot se šika" ;). Hvala, Živa za deljenje znanja in spodbujanje kreative ter lansiran produkt "Know-how"!””
““Waw! Prebrala sem veliko priročnikov, vodičev, pogledala brezplačnih in plačljivih tečajev, ampak tako celostnega in uporabnega priročnika pa še nisem imela pred seboj. Ne pretiravam! Zdaj lahko rečem, da mi je res jasno, kako deluje vsebinski marketing in bi se ga upala lotiti od začetka, z "nule", če lahko tako rečem. To je priročnik, ki bi ga moral prebrati vsak podjetnik, ki ima svoj brand in vsak, ki dela na področju digitalnega marketinga. Jasno, uporabno in navdihujoče! Celoten priročnik sem si natisnila in ga dodala v svojo domačo knjižnico “must have” knjig. Nad produktom sem navdušena in rečem lahko samo, “Top! Presegla si samo sebe!”.””
““Že odkar sem prvič dobila v roke Živin priročnik za vsebinski marketing (ja, sem si ga dala natisniti:)), je to postala moja osebna Biblija, priročnik, ki mi je vedno pri roki. Know How produkt mi je dal točno to, kar sem v tistem trenutku potrebovala in to je jasnost. Tančica skrivnosti, ki je do zdaj meglila moje površno znanje in pogled na branding, se je odstrla in vse je postalo kristalno jasno - tako kot narava, ko se po dežju zasveti na soncu. Branding se je s piedestala nedosegljive mistične boginje končno spustil na tla in postal moj prijatelj in zaupnik. Ne morem dovolj pohvaliti in priporočiti Žive in njenega poglobljenega znanja vsebinskega marketiga, ki ga je v Know How priročniku podala na preprost, jasen in duhovit način z ogromno praktičnimi primeri, ki jih takoj lahko začnete uporabljati v praksi. In, ko boste končali z branjem, boste točno znali določiti kdo ste, kaj želite povedati in dati svetu ter kako se tega lotiti na pravilen način!””
““Obožujem tekstopisce, ki se zavedajo pomena in moči besed. Ki pri pisanju ne utrujajo s suhoparno teorijo, ampak podajajo razumljive primere. Kjer pri zadnji prebrani piki, odskrolaš nazaj gor, ker se ti je vmes sestavila slika in bi rad samo še nekaj preveril. Taka besedila ti dajo zalet, da odpreš word in opraviš domačo nalogo. Bravo Živa! "Know how" za vsebinski marketing priporočam vsem, ki nočete topshop tipa objav na družbenih omrežjih in instant produktov, temveč rajši poglobljeno razumevanje nastopa na spletu. Res se veselim, da priročnik predam v branje svojim sodelavkam v Pasji Gajbi.””
PASJA GAJBA““Živo spremljam že bolj ali manj od začetka njene zgodbe z Gia Copywriting, saj me je takoj pritegnila z njenim nesuhoparnim slogom pisanja in zanimivo podobo. Njen priročnik je super osnova za razumevanje temeljev vsebinskega marketinga, prav tako pa te skozi primere vodi čez proces ustvarjanja vsebin ki so primerne za tvojo blagovno znamko. Ob prebiranju priročnika sem ugotovila, kaj počnem narobe in kako se lotiti celovitega pristopa h grajenju branda. Kljub temu, da sem nekaj od zapisanega poznala že od prej, sem skozi primere in zabavne prispodobe dobila še boljši vpogled v to področje. Komaj čakam, da bom lahko nasvete iz priročnika preizkusila v praksi. Verjamem, da mi bodo pomagali pri načrtovanju vsebin in poenotenem izgledu mojega malega podjetja.””
““Včasih imamo malo morje informacij in idej, ki pa jih brez dobrega vodenja ne znamo izpeljati. S pomočjo produkta KNOW-HOW pa se ideje iz kaosa prepletejo v smiselno celoto. Produkt je pregleden in te vodi korak za korakom do končnega izdelka. Eden boljših produktov, ki razstavi na prafaktorje celotno znanost glede digitalnih vsebin, da končno vse postane razumljivo in enostavno.””
““Skozi vodič, kako zgraditi blagovno znamo, da bo postavljena na trdnih temeljih in služila svojemu poslanstvu po načelu »Like, trust, buy«, dobiš na pladnju postrežene ideje kaj narediti, da bo vizualno in vsebinsko komuniciranje s kupci takšno, da bodo navdušeni, nam bodo zaupali, kupovali od nas in kar je najpomembnejše, se vračali. “Know How” produkt za vsebinski marketing mi je dal jasno vizijo, kako naj se strukturirano lotim brendinga ter vsebinskega marketinga za svoje podjetje.””
““Know how” za vsebinski marketing je vizualno privlačno zastavljen produkt, ki mi je pripomogel pri jasnem ločevanju pojmov ter mi pomagal razumeti razliko med marketingom in brandingom. Dopade se mi princip razporeditve in ustvarjanja vsebine, ki ga nisem zasledila še nikjer drugje. Že res, da je na spletu ogromno primerov, kako se na primer lotiti objav za Instagram, vendar pa je v tem priročniku izpostavljen še namen vsake objave. Všeč mi je, da je priročnik enostaven, razumljiv in zabaven. Obenem me je novo znanje premaknilo od teorije k ustvarjanju, saj sem takoj poprijela za pisalo in začela snovati novo vsebino.””
“"Know-how" produkt sem prebrala brez pavze, v enem dihu, saj me je navdušila njegova vsebina, ki je polna dobrih informacij, kako sploh začeti z vsebinskim marketingom. Sama sem še na začetku poti in končno bolje razumem, kako povezovati vsebine na različnih socialnih kanalih v kvalitetno celoto, kako dobiti ideje za vsebinski marketing in kako ga uspešno vpeljati v svojo znamko. Lahko rečem samo WAW, še en noro dober izdelek izpod rok Žive!””
““Med prebiranjem “Know how” produkta za vsebinski marketing sem imela občutek, kot da sem na res dolgi kavi s prijateljico. S prijateljico, ki mi odgovarja na vsa moja vprašanja glede ustvarjanja vsebin in iskanja kreativnih rešitev. Produkt priporočam vsem, ki si želite, da vam nekdo na preprost način razloži to čudo, imenovano vsebinski marketing. Grafika, ton pripovedovanja, osebni pristop in praktični primeri poskrbijo, da je prebiranje priročnika pravi užitek.””