““Občasno objavljanje vsebin na socialnih omrežij je prava nočna mora. No, vsaj moja. Kaj naj danes objavim?, bo to v redu?, je to skladno s prejšnjimi objavami?, je mojim sledilcem/strankam to všeč? - s takimi vprašanji sem se spopadala, preden sem prebrala nov produkt, "Know-how" za vsebinski marketing. Orodja, ki ji je Živa delila z nami, so mi v dodatno pomoč in kot vodila za lažje ter kvalitetnejše kreiranje vsebin. So jasno in strukturirano zapisana, podkrepljena s primeri in Živinimi izkušnjami. Živa nam je ponudila še en zelo uporaben produkt, ki mi bo vodilo in priročnik, da bo blagovna znamka, ki jo upravljam "kot se šika" ;). Hvala, Živa za deljenje znanja in spodbujanje kreative ter lansiran produkt "Know-how"!””
““Waw! Prebrala sem veliko priročnikov, vodičev, pogledala brezplačnih in plačljivih tečajev, ampak tako celostnega in uporabnega priročnika pa še nisem imela pred seboj. Ne pretiravam! Zdaj lahko rečem, da mi je res jasno, kako deluje vsebinski marketing in bi se ga upala lotiti od začetka, z "nule", če lahko tako rečem. To je priročnik, ki bi ga moral prebrati vsak podjetnik, ki ima svoj brand in vsak, ki dela na področju digitalnega marketinga. Jasno, uporabno in navdihujoče! Celoten priročnik sem si natisnila in ga dodala v svojo domačo knjižnico “must have” knjig. Nad produktom sem navdušena in rečem lahko samo, “Top! Presegla si samo sebe!”.””
““Že odkar sem prvič dobila v roke Živin priročnik za vsebinski marketing (ja, sem si ga dala natisniti:)), je to postala moja osebna Biblija, priročnik, ki mi je vedno pri roki. Know How produkt mi je dal točno to, kar sem v tistem trenutku potrebovala in to je jasnost. Tančica skrivnosti, ki je do zdaj meglila moje površno znanje in pogled na branding, se je odstrla in vse je postalo kristalno jasno - tako kot narava, ko se po dežju zasveti na soncu. Branding se je s piedestala nedosegljive mistične boginje končno spustil na tla in postal moj prijatelj in zaupnik.
Ne morem dovolj pohvaliti in priporočiti Žive in njenega poglobljenega znanja vsebinskega marketiga, ki ga je v Know How priročniku podala na preprost, jasen in duhovit način z ogromno praktičnimi primeri, ki jih takoj lahko začnete uporabljati v praksi. In, ko boste končali z branjem, boste točno znali določiti kdo ste, kaj želite povedati in dati svetu ter kako se tega lotiti na pravilen način!””
““Obožujem tekstopisce, ki se zavedajo pomena in moči besed. Ki pri pisanju ne utrujajo s suhoparno teorijo, ampak podajajo razumljive primere. Kjer pri zadnji prebrani piki, odskrolaš nazaj gor, ker se ti je vmes sestavila slika in bi rad samo še nekaj preveril. Taka besedila ti dajo zalet, da odpreš word in opraviš domačo nalogo. Bravo Živa! "Know how" za vsebinski marketing priporočam vsem, ki nočete topshop tipa objav na družbenih omrežjih in instant produktov, temveč rajši poglobljeno razumevanje nastopa na spletu. Res se veselim, da priročnik predam v branje svojim sodelavkam v Pasji Gajbi.””
PASJA GAJBA
““Živo spremljam že bolj ali manj od začetka njene zgodbe z Gia Copywriting, saj me je takoj pritegnila z njenim nesuhoparnim slogom pisanja in zanimivo podobo. Njen priročnik je super osnova za razumevanje temeljev vsebinskega marketinga, prav tako pa te skozi primere vodi čez proces ustvarjanja vsebin ki so primerne za tvojo blagovno znamko. Ob prebiranju priročnika sem ugotovila, kaj počnem narobe in kako se lotiti celovitega pristopa h grajenju branda. Kljub temu, da sem nekaj od zapisanega poznala že od prej, sem skozi primere in zabavne prispodobe dobila še boljši vpogled v to področje.
Komaj čakam, da bom lahko nasvete iz priročnika preizkusila v praksi. Verjamem, da mi bodo pomagali pri načrtovanju vsebin in poenotenem izgledu mojega malega podjetja.””
““Včasih imamo malo morje informacij in idej, ki pa jih brez dobrega vodenja ne znamo izpeljati. S pomočjo produkta KNOW-HOW pa se ideje iz kaosa prepletejo v smiselno celoto. Produkt je pregleden in te vodi korak za korakom do končnega izdelka. Eden boljših produktov, ki razstavi na prafaktorje celotno znanost glede digitalnih vsebin, da končno vse postane razumljivo in enostavno.””
““Skozi vodič, kako zgraditi blagovno znamo, da bo postavljena na trdnih temeljih in služila svojemu poslanstvu po načelu »Like, trust, buy«, dobiš na pladnju postrežene ideje kaj narediti, da bo vizualno in vsebinsko komuniciranje s kupci takšno, da bodo navdušeni, nam bodo zaupali, kupovali od nas in kar je najpomembnejše, se vračali. “Know How” produkt za vsebinski marketing mi je dal jasno vizijo, kako naj se strukturirano lotim brendinga ter vsebinskega marketinga za svoje podjetje.””
““Know how” za vsebinski marketing je vizualno privlačno zastavljen produkt, ki mi je pripomogel pri jasnem ločevanju pojmov ter mi pomagal razumeti razliko med marketingom in brandingom. Dopade se mi princip razporeditve in ustvarjanja vsebine, ki ga nisem zasledila še nikjer drugje. Že res, da je na spletu ogromno primerov, kako se na primer lotiti objav za Instagram, vendar pa je v tem priročniku izpostavljen še namen vsake objave. Všeč mi je, da je priročnik enostaven, razumljiv in zabaven. Obenem me je novo znanje premaknilo od teorije k ustvarjanju, saj sem takoj poprijela za pisalo in začela snovati novo vsebino.””
“"Know-how" produkt sem prebrala brez pavze, v enem dihu, saj me je navdušila njegova vsebina, ki je polna dobrih informacij, kako sploh začeti z vsebinskim marketingom. Sama sem še na začetku poti in končno bolje razumem, kako povezovati vsebine na različnih socialnih kanalih v kvalitetno celoto, kako dobiti ideje za vsebinski marketing in kako ga uspešno vpeljati v svojo znamko. Lahko rečem samo WAW, še en noro dober izdelek izpod rok Žive!””
““Med prebiranjem “Know how” produkta za vsebinski marketing sem imela občutek, kot da sem na res dolgi kavi s prijateljico. S prijateljico, ki mi odgovarja na vsa moja vprašanja glede ustvarjanja vsebin in iskanja kreativnih rešitev. Produkt priporočam vsem, ki si želite, da vam nekdo na preprost način razloži to čudo, imenovano vsebinski marketing. Grafika, ton pripovedovanja, osebni pristop in praktični primeri poskrbijo, da je prebiranje priročnika pravi užitek.””