Zgradi svojo spletno prezenco od čistih osnov (back to basics vedno deluje!) pa do “oooo, waaw!” momenta, ko ugledaš celo sliko. Z znanjem, ki ga dobiš v trisu spletnih priročnikov, boš pognal/a močne korenine, da bo tvoj brand (drevo) vedno bogato cvetelo in obrodilo slastne sadove.

Dostop do trisa

Izberi Tris ali mu dodaj še 90-minutni SoS posvet z menoj. Nakup lahko opraviš s plačilom v enkratnem znesku ali obročno. V spletni učilnici te že čakajo vsi trije programi, vaje, zapiski in študije primerov.

  • €188,00

    Enkratno plačilo

    NAKUP
  • 3 x €63,00

    Obročno plačilo

    NAKUP

Plačilo po predračunu

Preberi navodilca & pošlji mail na [email protected]

Ob kliku na spodnji gumb se ti odpre mail, v katerem pošlješ naročilo za plačilo po predračunu. Po prejetem mailu, ti v odgovoru pošljem predračun. Ko ga poravnaš, ti uredim dostop do spletne učilnice in te o tem tudi obvestim.

Prosim, da v mailu napišeš sledeče: svoje ime in priimek ter e-mail naslov. Če želiš račun na podjetje, dopiši še podatke podjetja. Obvezno dopiši še, kateri produkt želiš kupiti in ali želiš obročno plačilo ali v enkratnem znesku.

Za dodatna vprašanja sem ti na voljo na [email protected]

Tris priročnikov = osnovni recept nastopa na spletu

Zakoplji se v teorijo, primere in vaje, ki te čakajo v trisu priročnikov. Že res, da priročnikov ne boš predelal/a v tednu dni, a če boš vaje reševal/a sproti, boš v mesecu do dveh razumel/a vse “back to basics” osnove (ki pridejo prav tako frišnim piscem, kot starim mačkom) in položil/a temelje, na katerih bo tvoj brand trdno stal (oziroma bo rebranding več kot uspešen).

Vsi trije programi te že čakajo v spletni učilnici in so po nakupu tvoji za vedno! PDFje si lahko preneseš tudi na računalnik.

To o priročnikih znotraj trisa pravijo tvoji sošolci

“Občasno objavljanje vsebin na socialnih omrežij je prava nočna mora. No, vsaj moja. Kaj naj danes objavim?, bo to v redu?, je to skladno s prejšnjimi objavami?, je mojim sledilcem/strankam to všeč? - s takimi vprašanji sem se spopadala, preden sem prebrala nov produkt, "Know-how" za vsebinski marketing. Orodja, ki ji je Živa delila z nami, so mi v dodatno pomoč in kot vodila za lažje ter kvalitetnejše kreiranje vsebin. So jasno in strukturirano zapisana, podkrepljena s primeri in Živinimi izkušnjami. Živa nam je ponudila še en zelo uporaben produkt, ki mi bo vodilo in priročnik, da bo blagovna znamka, ki jo upravljam "kot se šika" ;). Hvala, Živa za deljenje znanja in spodbujanje kreative ter lansiran produkt "Know-how"!”

Ajda Hlebš

“Waw! Prebrala sem veliko priročnikov, vodičev, pogledala brezplačnih in plačljivih tečajev, ampak tako celostnega in uporabnega priročnika pa še nisem imela pred seboj. Ne pretiravam! Zdaj lahko rečem, da mi je res jasno, kako deluje vsebinski marketing in bi se ga upala lotiti od začetka, z "nule", če lahko tako rečem. To je priročnik, ki bi ga moral prebrati vsak podjetnik, ki ima svoj brand in vsak, ki dela na področju digitalnega marketinga. Jasno, uporabno in navdihujoče! Celoten priročnik sem si natisnila in ga dodala v svojo domačo knjižnico “must have” knjig. Nad produktom sem navdušena in rečem lahko samo, “Top! Presegla si samo sebe!”.”

Elena Jurman Lesinšek

“Že odkar sem prvič dobila v roke Živin priročnik za vsebinski marketing (ja, sem si ga dala natisniti:)), je to postala moja osebna Biblija, priročnik, ki mi je vedno pri roki. Know How produkt mi je dal točno to, kar sem v tistem trenutku potrebovala in to je jasnost. Tančica skrivnosti, ki je do zdaj meglila moje površno znanje in pogled na branding, se je odstrla in vse je postalo kristalno jasno - tako kot narava, ko se po dežju zasveti na soncu. Branding se je s piedestala nedosegljive mistične boginje končno spustil na tla in postal moj prijatelj in zaupnik. Ne morem dovolj pohvaliti in priporočiti Žive in njenega poglobljenega znanja vsebinskega marketiga, ki ga je v Know How priročniku podala na preprost, jasen in duhovit način z ogromno praktičnimi primeri, ki jih takoj lahko začnete uporabljati v praksi. In, ko boste končali z branjem, boste točno znali določiti kdo ste, kaj želite povedati in dati svetu ter kako se tega lotiti na pravilen način!”

Jagoda Jabuka

“Obožujem tekstopisce, ki se zavedajo pomena in moči besed. Ki pri pisanju ne utrujajo s suhoparno teorijo, ampak podajajo razumljive primere. Kjer pri zadnji prebrani piki, odskrolaš nazaj gor, ker se ti je vmes sestavila slika in bi rad samo še nekaj preveril. Taka besedila ti dajo zalet, da odpreš word in opraviš domačo nalogo. Bravo Živa! "Know how" za vsebinski marketing priporočam vsem, ki nočete topshop tipa objav na družbenih omrežjih in instant produktov, temveč rajši poglobljeno razumevanje nastopa na spletu. Res se veselim, da priročnik predam v branje svojim sodelavkam v Pasji Gajbi.”

Nika, Pasja gajba

“Živo spremljam že bolj ali manj od začetka njene zgodbe z Gia Copywriting, saj me je takoj pritegnila z njenim nesuhoparnim slogom pisanja in zanimivo podobo. Njen priročnik je super osnova za razumevanje temeljev vsebinskega marketinga, prav tako pa te skozi primere vodi čez proces ustvarjanja vsebin ki so primerne za tvojo blagovno znamko. Ob prebiranju priročnika sem ugotovila, kaj počnem narobe in kako se lotiti celovitega pristopa h grajenju branda. Kljub temu, da sem nekaj od zapisanega poznala že od prej, sem skozi primere in zabavne prispodobe dobila še boljši vpogled v to področje. Komaj čakam, da bom lahko nasvete iz priročnika preizkusila v praksi. Verjamem, da mi bodo pomagali pri načrtovanju vsebin in poenotenem izgledu mojega malega podjetja.”

Sara Šobernik

“Včasih imamo malo morje informacij in idej, ki pa jih brez dobrega vodenja ne znamo izpeljati. S pomočjo produkta KNOW-HOW pa se ideje iz kaosa prepletejo v smiselno celoto. Produkt je pregleden in te vodi korak za korakom do končnega izdelka. Eden boljših produktov, ki razstavi na prafaktorje celotno znanost glede digitalnih vsebin, da končno vse postane razumljivo in enostavno.”

Dolores Bacer

“Skozi vodič, kako zgraditi blagovno znamo, da bo postavljena na trdnih temeljih in služila svojemu poslanstvu po načelu »Like, trust, buy«, dobiš na pladnju postrežene ideje kaj narediti, da bo vizualno in vsebinsko komuniciranje s kupci takšno, da bodo navdušeni, nam bodo zaupali, kupovali od nas in kar je najpomembnejše, se vračali. “Know How” produkt za vsebinski marketing mi je dal jasno vizijo, kako naj se strukturirano lotim brendinga ter vsebinskega marketinga za svoje podjetje.”

Mirjam Ocepek

““Know how” za vsebinski marketing je vizualno privlačno zastavljen produkt, ki mi je pripomogel pri jasnem ločevanju pojmov ter mi pomagal razumeti razliko med marketingom in brandingom. Dopade se mi princip razporeditve in ustvarjanja vsebine, ki ga nisem zasledila še nikjer drugje. Že res, da je na spletu ogromno primerov, kako se na primer lotiti objav za Instagram, vendar pa je v tem priročniku izpostavljen še namen vsake objave. Všeč mi je, da je priročnik enostaven, razumljiv in zabaven. Obenem me je novo znanje premaknilo od teorije k ustvarjanju, saj sem takoj poprijela za pisalo in začela snovati novo vsebino.”

Nika Bratovič

“"Know-how" produkt sem prebrala brez pavze, v enem dihu, saj me je navdušila njegova vsebina, ki je polna dobrih informacij, kako sploh začeti z vsebinskim marketingom. Sama sem še na začetku poti in končno bolje razumem, kako povezovati vsebine na različnih socialnih kanalih v kvalitetno celoto, kako dobiti ideje za vsebinski marketing in kako ga uspešno vpeljati v svojo znamko. Lahko rečem samo WAW, še en noro dober izdelek izpod rok Žive!”

Nina Ozmec

“Med prebiranjem “Know how” produkta za vsebinski marketing sem imela občutek, kot da sem na res dolgi kavi s prijateljico. S prijateljico, ki mi odgovarja na vsa moja vprašanja glede ustvarjanja vsebin in iskanja kreativnih rešitev. Produkt priporočam vsem, ki si želite, da vam nekdo na preprost način razloži to čudo, imenovano vsebinski marketing. Grafika, ton pripovedovanja, osebni pristop in praktični primeri poskrbijo, da je prebiranje priročnika pravi užitek.”

Teja Fajdiga

POGOSTA VPRAŠANJA & ODGOVORI

  • Ali je tris primeren zame?

    Če si na spletu, potem je odgovor da! Programi znotraj trisa so primerni tako za delo od čistega začetka, kot za korigiranje, sprotno učenje in napredovanje v online poslu.

  • Ali je program časovno omejen?

    Ne, nikakor! Po nakupu prejmeš dostop do spletne učilnice (uporabniško ime in geslo), kjer te že čaka celotna vsebina. K njej se lahko vračaš po mili volji, programi pa ostanejo tvoji za vedno!

  • Kaj vse me čaka v učilnici?

    Trije spletni programi, PDF priročnika (lahko si ju preneseš na računalnik), interaktivne vaje, študije primerov, vaje, dodatne razlage - in še in še.

  • Kako dostopam do spletne učilnice?

    Vse kar potrebuješ, je dostop do interneta. Do učilnice lahko dostopaš s katerekoli pametne naprave (telefon, tablica, računalnik).

  • Ali je tris časovno zamuden?

    Odvisno od tega, kako podrobno se boš v programe poglobil/a. Najboljše rezultate boš dosegal/a, če boš sveže znanje sproti spravljal/a v prakso. Zagotovo pa ti bodo programi / priročniki prihranil ogromno časa, saj za tisoče informacijami, triki in nasveti ne boš več brskal/a po neskončnih zadetkih v googleu.

  • Ali bom pri pripravi vsebine prihranil/a kaj časa?

    Absolutno! To je tudi namen celotnega trisa - da te nauči upravljati z družbenimi omrežji in pisati vsebino za spletno stran lahkotno. Ker čas je v poslu gotovo najbolj dragocen vir.

  • Mi bo delo z družbenimi omrežji šlo manj na živce?

    Vsekakor. Saj veš, kako je v življenju - dokler ne veš, kam greš in kako se lotiti naloge, ki je pred tabo, ti vse skupaj kravžlja živčke in predstavlja ogromen stres. Ko pa se enkrat “udomačiš” na nekem področju in ti postane poznano, takrat lahko delo opravljaš z minimalno napora in praktično nič odpora.

  • Lahko pričakujem izboljšanje rezultatov?

    Rezultati so vedno posledica dela. Predvsem skrbno načrtovanega dela. Če boš upošteval/a vsaj 25% vsega, česar se boš v programih naučil/a, boš zagotovo opazil/a izboljšanje rezultatov. Razmisli, kaj se šele lahko zgodi, če v prakso pretopiš vse na novo pridobljeno znanje!

  • Jaz še nimam spletne strani …

    Nič zato! Vseeno je ali se lotevaš ustvarjanja in snovanja branda - principi ostajajo enaki in jih lahko uporabiš v vsakem primeru.

  • Kaj je končni rezultat programov?

    Da te korak za korakom vodim do razumevanja različnih spletnih kanalov, dela z njimi in pisanja besedil, dokler le-ta ne dobijo krasne preobleke. Ob koncu programa boš imel/a idealno stranko jasno pred očmi; konkreten plan za vodenje družbenih omrežij in napisana vsa besedila za svojo spletno stran.

  • Kakšne so možnosti plačila?

    Plačaš lahko preko PayPala, s kartico (vmesnik Stripe) ali po predračunu.

  • Še nekaj bi te vprašal/a …

    Seveda. Piši mi na [email protected] in z veseljem ti odgovorim.

Dostop do trisa

Izberi Tris ali mu dodaj še 90-minutni SoS posvet z menoj. Nakup lahko opraviš s plačilom v enkratnem znesku ali obročno. V spletni učilnici te že čakajo vsi trije programi, vaje, zapiski in študije primerov.

  • €188,00

    Enkratno plačilo

    NAKUP
  • 3 x €63,00

    Obročno plačilo

    NAKUP

Plačilo po predračunu

Preberi navodilca & pošlji mail na [email protected]

Ob kliku na spodnji gumb se ti odpre mail, v katerem pošlješ naročilo za plačilo po predračunu. Po prejetem mailu, ti v odgovoru pošljem predračun. Ko ga poravnaš, ti uredim dostop do spletne učilnice in te o tem tudi obvestim.

Prosim, da v mailu napišeš sledeče: svoje ime in priimek ter e-mail naslov. Če želiš račun na podjetje, dopiši še podatke podjetja. Obvezno dopiši še, kateri produkt želiš kupiti in ali želiš obročno plačilo ali v enkratnem znesku.

Za dodatna vprašanja sem ti na voljo na [email protected]